nutne,prosím...
fialka
mam problem,muj kluk chce zacit odvykat,jak mu mam pomoct a jaky leky mu utisi bolest?Pichal si pervitin..prosim,pomozte mi,protoze on mi za to stoji,sama nic neberu..odpovezte brzo,spoleham na vas,tady se s nikym o tom bavit nemuzu..dekuju moc,cekam odpoved,zalezi mi na tom moc..pa fialka

Odpověděl: Martin Hulík
Žádné léky brát nemusí, od pervitinu by měl bez větších potíží odabstinovat i bez nich. Kdyby se objevily nějaké komplikace, ať se obrátí na psychiatra nebo nejbližší kontaktní centrum.
Jenom mě ještě napadá, že chodit s toxíkem musí být fakt nářez. Jseš si opravdu jistá, že ti za ty nervy stojí? Doporučoval bych ti trochu míň se v tom angažovat, protože je to jeho závislost a on se z ní stejně nakonec musí vyhrabat sám. Může se ti totiž docela dobře stát, že tímhle stylem do toho brzo vlítneš taky. Možná si teď myslíš, že je to pitomost, ale stalo už se to tolika partnerům a partnerkám lidí, co berou drogy, že mám spíš dojem, že je to pravidlo. Tak opatrně. Kdybys ještě něco potřebovala, klidně znovu napiš.