**
holka
já bych potřebovala umřít, jen se mi o tom s nikým nechce už moc mluvit, kašlu na to, že jsem moc mladá...už jsem dospělá, a každý přeci zodpovědnost za své rozhodnutí musí nést sám - jen mi řekněte - myslíte, že mám myslet víc na sebe a umřít, nebo na druhé a přemýšlet nad tím, že jsem sobecká. také nemusíte odpovídat vůbec, už jsem si na to zvykla a je mi smutno

Odpověděl: Martin Hulík
Že je ti smutno, je docela znát. Možná ještě existují další možnosti, o kterých zatím nevíš. Bylo by fajn je nejdřív prozkoumat, než se rozhodneš umřít. Říká se, že velká rozhodnutí by člověk měl dělat ve chvíli, kdy je opravdu v klidu a nic ho netrápí a nebolí. Jistě ses už mnohokrát rozhodovala o něčem mnohem méně podstatném a nebylo ti zatěžko to pořádně promyslet, poradit se s někým, požádat o pomoc. Zkus to tak udělat i v tomhle případě. Chceš-li si o tvojí situaci a tom, co tě trápí, se mnou promluvit, můžeš mi zavolat na číslo 02/84 82 68 44 (po přečíslování 284 826 844). Můžu ti slíbit, že tě do ničeho nebudu nutit a upřímně se pokusím ti porozumět a pomoci. Co uděláš potom, je samozřejmě na tobě. Ale tohle je možnost, kterou bys myslím měla zkusit. I mně bylo už v životě párkrát hodně blbě. Dnes jsem rád, že se kolem mě našli lidé, kteří byli ochotní mě vyslechnout a popovídat si o tom, protože bůhví, jak by to jinak dopadlo. Tak se ozvi. Na tom telefonu budu zítra od 10do 19, ve čtvrtek od 10 do 18 a v pátek odpoledne. Drž se. Martin