kontakt
luci
miluji ho a chci mu pomoci ale nevím jak se k němu přiblížit když on sám nemá zájem se mi svěřit se svými problémi a ani nevím jak mu pomoci aby vyšel ze své jeskyně.

Odpověděl: Bára Orlíková
Nevím přesně, čeho se váš dotaz týká, takže vám asi těžko poskytnu konkrétní odpověď. Ve vašem dotazu není zrovna moc informací. Jestli ztrácíte kontakt s partnerem kvůli jakýmkoli jeho problémům, zkuste s ním mluvit o tom, jak se v tom cítíte a co pro něj můžete udělat. Pokud se jeho problémy týkají drog, možná by bylo fajn, abyste vy si o tom mohla s někým promluvit a možná byste našla potřebnou podporu, inspiraci a informace, které potřebujete. Jen mě tak k tomu ještě napadá, že když někdo pomoct opravdu nechce, tak mu těžko pomůžete, ať se budete snažit jakkoli. Pak je lepší vztah, ve kterém to nefunguje, ukončit dřív, než vám všechny problémy přerostou přes hlavu. Když by vás napadalo k tomuhle cokoli dalšího, pište.