citové problémy mezi milenci když je jeden závislý
Luci
miluji ho ale je nesnesitelný-nezajímá se o mé potřeby, vše co se týká mě ho obtěžuje, je náladový a netečný, ztrácíme kontakt,- do jaké míry ovlivní droga jeho citovou stránku a vůbec vnímání potřeb jeho nejbližších?

Odpověděl: Bára Orlíková
Závislost se projevuje právě tím, že dotyčný ztrácí zájem o všechno ostatní kromě toho, na čem je závislý. Pokud bude váš přítel brát drogy dál, situace se téměř s určitostí nezmění, leda k horšímu. Když člověk bere drogy a je na nich závislý, je jimi obvykle zaujatý natolik, že nedokáže normálně fungovat ve vztazích s lidmi, droga jeho prožívání citů ve vztahu se pochopitelně mění. Možná by stálo za to uvažovat o tom, proč setrvávat ve vztahu, když partner je podle vašich slov nesnesitelný, nezajímá se o vaše potřeby, vše, co se týká vás, ho obtěžuje, je náladový a netečný... Nevím, jakou máte představu o tom, jak by to mělo fungovat dál, ale každopádně pokud váš přítel nebude chtít nic dělat, vy za něj abstinovat nemůžete. Spíš vám hrozí, že spadnete do drog s ním. Z vašeho dotazu mám o vás příliš málo informací, ale myslím, že by bylo docela rozumné si o tomhle všem s někým promluvit, protože situace, ve které jste, je pro vás nejspíš dost vyčerpávající. Zkuste mi napsat na můj mail a můžeme něco vymyslet.