zase to piko
Petty
Nemam tak silnou voli odmitnout.Piko mam rada.mam rada ty stavy.Nechci ale spadnout do toho kolotoce.Tzv.kamaradi me porad hlidaji a je tezke odmitnout.mam ale sve sny a ambice a nechtela bych to nedokoncit diky tomu hnusu.Jak na to.Nechci se toho uplne vzdat.

Odpověděl: Jakub Minařík
Myslím že ti nezbyde než se rozhodnout. To ale víš asi sama. Jestli tvoje rozhodnutí zní NECHCI a nejde to, tak si MUSÍŠ UJASNIT CO PROTO UDĚLAT. Odmítnout může být samozřejmě těžké. Ale tahle schopnost se dá posílit
- jednak jaksi zesynchronizovat své chtění s tím co děláš - prostě aby tvoje činy sledovali cíl tvého chtění navzdory tvojí chuti.
- A taky - odmítání se dá docela normálně natrénovat. Tvoje nechci musí znít jako "nechci" a ne jako "no, spíš si nedám". :-)
Asi bych ti doporučil zkusit s někým na tom pracovat - nemusí se jednat o žádné dlouhodobé terapie, ale třeba i o docela krátkodobou záležitost. Myslím, že tvoje sny a ambice za něco takového stojí. :-) Víš kdybys o něco takového měla zájem - ozvi se. A pokud nejsi z Prahy mohu ti někoho doporučit.
Omlouvám se za to tykání, ale vy mi nějak nešlo přes pysky. Tak doufám, že jsem vás tím neurazil.