mamina na tablete
chameleon
ahoj, muj dotaz bude znit mozna trochu divne,protoze nejsem vydesena maminka s fetujicim ditkem ale slecna s nedospelou matkou... taaakze od zacatku:moje mamina je zrala zena,v detstvi ji bylo mnoho odpirano,mladi taky stalo za prd a az porevolucni rozvod a odrostla dcerka ji dali onu vytouzenou volnost.Ze mama chodi kalit jako ja neni nic spatnyho (no mozna jen ta jeji hudba mi nesedi),jen at si uziva,chlapi o ni maji zajem,v kolektivu je oblibena,tak proc by si nezasla na nakou tu party.nooo jo ale posledni dobou me dostala s jednou veci-zdala se mi tak prapodivne rozleta a zrychlena i doma a protoze nejsem zadnej neznalek a sve jsem si taky zazila vim stoprocentne ze si ulitava na extazi (noo a dokonce i doma...hehe...husty).myslela sem si ze to nebudu hrotit,ale prece jenom mam nejakej ten dcerkovskej pud tu moji maminu trochu zmirnit,pac ve ctyriacryriceti by to nemusela vydejchat....co s ni?

Odpověděl: Pavel Kubů
Tvoje mama neni zdaleka jedina kdo si v tzv. zralem veku "ulitava" na XTC. Zajem nekterych o pilulku lasky zasel dokonce tak daleko ze opustili sva obcanska povolani a stali se promotery tanecnich akci, aby si mohli uzivat v prostredi sitem sobe na miru. Tim nemyslim, ze to by se mohlo stat i Tve mame. Vetsina tri- a ctyricatniku, kteri si zacnou s XTC experimentovat podlehne dojmu (podobne jako rada nactiletych) ze tyto pilulky jsou neskodne podobne jako lentilky. Navic v porovnani s drogou jejich mladi nezazivaji tak dobre zname stavy opilecke agresivity, ranni nevolnosti, ci hluboke abstinencni deprese. To ze se deprese dostavuje vetsinou treti az ctvrty den po uziti si casto spojuji s nejakymi udalostmi v praci ci ve skole. Mozna by si mohla zacit tim ze ji zprostredkujes informace o rizicich, ktere XTC ve skutecnosti skryva a to jak kratko tak dlouhobe. Na strankach sananim.cz, extc.cz ci drogmem.cz najdes radu informaci, ktere by mame mohli pomoci pri nalezeni rovnovahy mezi experimenty s XTC, svym vekem a socialni roli matky. Nevim jaky je mezi vami vztah, ale obecne rodice vetsinou potesi, kdyz zjisti ze nejsou svym detem zcela "pumpicka":-)