Piko
Dejvid
Jak poznam, ze uz mam v sobe pika dost a ze uz bych si nemel vic davat abych se "neprekopl"??? Jake varovne fyzicke priznaky budu pocitovat, abych vedel, ze jsem dosahl maxima a nemam uz si dal davat? Diky.

Odpověděl: Jakub Minařík
Víte, mám-li být upřímný - tak žádná dávka není úplně bezpečná. Mimo jiné i proto, že jen bůh ví co vlastně berete. Spolehlivě to neví ani váš dealer a ani vařič, kterej drogu vyrábí. Opravdu varovným příznakem by byla asi bolest na hrudi - jenže to bude znamenat, že vaše srdce už nestíhá a máte nejspíš infarkt. Taky potíže s dechem nebo náhlé ochrnutí - nebo změny citlivosti, výpadky zorného pole, ... By byly varovnou známkou. Víte, ale charakter takových varování není - nedávej si už nic, nebo se něco stane, ale už se stalo - máš infarkt - rychle volej záchranku, na koronární jednotce tě možná dají do hromady. Resp. ne dohromady, ale možná zabrání tomu, abys umřel. Zpátky už to vrátit nepůjde. :-(