Piko
Dejvid
Jak moc se znehodocuje piko pri tzv. Honění draka (hulení z plechu) oproti snupaní ? Nebo nedochází k výraznému znehodnocení? Dochází při občasném užívání timto zpusobem k poškozování plyc? Kouř je ochlazen pruchodem kovovou trubickou a ke spalovani vlastne v podstate nedochazi - pouze k odpareni. Dekuji za odpoved.

Odpověděl: Jakub Minařík
Spíš bude rozdíl v biologické dostupnosti (česky: kolik se toho dostane do těla z užité dávky) a v rychlosti nástupu účinku. Plíce by to měli přežít a tenhle způsob užívání je rozhodně bezpečnější než injekční aplikace. To znehodnocení - pokud to děláte dobře, tak to nebude tak strašný - ale nevím přesně. Oproti sniffingu si taky nerozleptáte nosní sliznici. No, tak jako tak, dejte si pozor. Závislost si opatříte i takhle a taky se můžete předávkovat - no to ale asi víte. :-)