piko
kráva
Já mám takovej problém. Víte, sem tak blbá, že sem zkusila perník. Nic to se mnou neudělalo- myslim jako ňákej hroznej dojezd, absťák nebo tak něco. Tak sem si ho dala znovu- takže dohromady dvakrát. A bojim se, abych do toho nespadla. Nebo myslíte, že už sem závislá? Teď se bojim na další party, abych na to zas nedostala chuť. Zatim se mi nic neděje- ňák to nepotřebuju, když sem doma. Ale o party přijít nechci. Myslíte, že bych měla přestat s pařenim a nebo, že to dvakrát nevadí. Vim, že je to banální dotaz a máte daleko horší problémy, ale prostě se nemam koho zeptat, protože to nikdo neví a mám docela strach. Díky.

Odpověděl: Jakub Minařík
Nu, pokud to bylo jen 2x, tak to nevadí - pokud to bude jen 2x. :-) Pokud jste přežila "zkusit" bez újmy na zdraví - tak se zas až tak moc neděje. Člověk zkouší spoustu věcí, které by zkoušet neměl.
Ale vážně. Závislá určitě nejste. To, jestli do toho spadnete, záleží jen na vás. Prostě se rozhodněte, jak to chcete a podle toho se zařiďte. Tak nějak jsem vnímal, že ty party nejsou něco, co klidně zvládnete na čas oželet. Možná se zkuste na čas věnovat jiným zábavám.
Kdybyste měla nějaký problém, tak se klidně ozvěte. Tíže problému je relativní. Myslím, že i ten Váš problém byl celkem velikej. :-)