pernik
miska
dobry den,je mi 15 let a zacala se ves vych 14 brat pernik ze zacatku jen obcas,a potom se to postupne stupnovalo jak temer u kazdeho!po pul roce se jsem si dala pernik nitrozilne a par dni na to,k nam zavolala nejaka dobra duse a rekla to nasim,ze fetuju!"to bylo v rijnu,nasi me naprosto izolovali od vsech lidi,po mesici jsem mohla jit na pul hodiny ven,pernik jsme vydrzela nebrat asi pul roku ale ptom se mi naskytla moznost DAT SI!tak jsem si dala jen malinko,dalsi tydden zase a potom jsem si zase dva mesice nedala!a zacali prazdniny a tak sem is rekla ze si dam jen jednou!ale bylo to trikrat a na potreti nirozilne,ale tedse zase od 12.7 cista a nedela mi to vubec problemy!poradte jak to mam vydrzet uz naporad,nemam abstatky nemam nic,jen to mam asi rada!

Odpověděl:
Ahoj Miska
Tvoja uprímnosť ma nielen pobavila, ale aj potešila. Takže úprimnosť za úprimnosť. Máš pravdu, v tom, že tvoj príbeh je vcelku klasika, len niekomu trvá trochu dlhšie, kým si uvedomí, že brať len tak trochu..., prípadně ...mať to pod kontrolou..., alebo ...dám si iba raz... je len ilúzia. Jednoducho a lahko sa s tým "naporad" vyporádat nedá. Ak berieš svoje rozhodnutie že to je "naporad" vážně, tak ti blahoželám, spravila si prvý krok v celkom dobrom čase, ale ešte si nevyhrala.
Možnosť dať si existuje neustále, je to otázka telefonátu, jednej cesty MHD, alebo keď už nič iné, tak aspoň blbej náhody. Sama vieš najlepšie, kto,kde a kedy je pre teba povedzme !!!rizikoví!!! a nakožko si ochotná práve vtedy práve tam, a práve s tým riskovať že si "len raz" dáš. Ďalšia ? je čím / kým/ kedy vyplníš ten prázdny priestor tak aby si ty sama bola spokojná zo svojim životom / veď To máš rada :) /
PS: a kto by ti s tolkými odpoveďami na tožko otázok mohol pomocť ? Keby si chcela, rád ťa uvidím a tiež ti rad poradím (0605/212175). No a ak niesi z Prahy - no možem ti dať kontakt na niekoho kto ti poradí.