prosle leky
Dreddy
Sehnal jsem neuroly, ktere expirovaly 10/2001. Byly skladovane normalne v lekarnicce. Protoze muj psychiatr mi je nechce predepsat a jsou to jedine, co mi pomuze, kdyz je nejaky drsnejsi stres a depka, zkusil jsem si dat pulku jednicky a normalne to pusobilo. Chtel jsem se zeptat, jestli se ta latka v neurolech po expiraci nejak vyrazne nemeni v neco, co by mi mohlo nejak ublizit (nemyslim jenom polechtat jatra, na to jsou po tech drogovych mixech co jsem spraskal, zvykle).

Odpověděl: Jakub Minařík
Vzhledem k tomu, proč expirace u farnak existuje - tak bych si troufl vám doporučit: Neberte to. V něco se to měnit bude - ale v co - to vám řekne asi málokdo. :-)
P.s. Taky bych na vašem místě uvažoval o tom, že pokud vám psychiatr nechce neurol napsat - tak k tomu má asi dobrý důvod. Sice vám na jedné straně rozumím - na druhé straně - já si taky občas myslím, že jsem chytřejší. A onehdá - když jsem od starýho rádia dostal pecku až jsem vyletěl dveřma na chodbu - tak jsem si tak říkal - že je přec jen lepší svěřit rádio opravně. Neb elektrický proud je mocný. :-)