pervitin
maxell
Já bych se chtěla zeptat, jestli je možné přestat brát perník po dvou letech závislosti a bez lékařské pomoci. Nejde o mě, ale můj kamarád ho právě 2 roky bral a zničeho nic přestal. Teď tvrdí, že si už 3 měsíce nedal, ale mně se to zdá divný. A ještě se chci zeptat, jestli když si občas vezme- ale už né tolik- třeba "jen" na párty, jestli má šanci se z toho dostat úplně.Díky moc.

Odpověděl: Bára Orlíková
Je možné přestat brát pervitin po dvou letech užívání bez odborné pomoci. Ale s odbornou pomocí by to mělo mnohanásobně vyšší šanci na úspěch. Pokud váš kamarád tři měsíce opravdu abstinuje, tak ho to asi stálo dost úsilí a navíc nemá zdaleka ten větší kus cesty za sebou. Když by si občas vzal jen na party a už ne tolik, tak je to zase téměř ztracený a s největší pravděpodobností se rozjede znovu tak jako předtím. Téměř nikomu se po takovéhle době abstinence bez jakékoli léčby nepodaří ustát podobný úlet a pak dál nebrat. Dát si jen občas prostě dost obvykle nevychází. Proč se na to vlastně ptáte?