pervitin
lindulin
skracenou verzi utekla jsem od pestounu propadla jsem pervitinu v te dobe jsem zacla pracovat v clubu a pak jsem poznala kluka s kterym jsem byla 4 roky a zazila psychicke a fizicke tyrani doslo to k 2 detem o ktere jsem prisla prvni hned u porodu vzaly a druhe jsem si prala a mela jej do roka pak jsem utekla a nevratila se strach a hlavne ma slabost postavit se jemu a bojovat o syna me o nej pripravyla.
padla jsem na dno nic uz me nehnalo dal zivot bez alexe me nicil a ja dopomahala take........
nakonec me vstoupil do zivota muz a dal pomaleji zase vsemu nejakej smysl a ukazal me ze jsou i lidi co plni a pomahaji protoze chteji a zalezi jim co svama bude ...
z casti jsem z toho sveta pryc mam vztah muze co me miluje a je naprosto otevren vztahu a dela pro me vse...
ale ja neumim biti otevrena rici vse o zivote mem a otevřrit se nebo komunikovat o vsem co me tizi je tam strach z lidi co me ublizily...
ted mam dceru tydeni boze je to andel a ja ji v tehotenstvi ublizila dala jsem si pritel se to dovedel ale dal mi sanci a veri me ze dam od perniku ruce pryc ...
citim ale v hlouby sebe ze to co jsem zazila od dectvi.....me poznamenalo az tak ze obcasna davka co jsem mela me drzela psychicky nahore a bez toho se zhroutim a silu nemam na to asbych se vyhoupla nahoru mam v sobe tolik bolesti a vzpominek jak me pouze ublizovaly,stratu matky a dvou deti,bezmoc a vlastne nevim kdo jsem lidi me znaji jen podle toho jak ja chci pritom skryvam tu pravou osobu v sobe nevim jak dal minulost s kterou bojuji a uz silu nemam a najit pohon diky kteremu najdu silu bojovat ze vsim spatnym kvuli sare a pritely stratim je boze a umru a zivot bych si ukoncila i sama jsou jediny lidi co me uprimne miluji a ja je...
dekuji predem za odpoved linda

Odpověděl: Tomáš Málek
Dobrý den,
i když píšete jen "zkrácenou verzi", vidím, že toho máte za sebou strašně moc bolavého a těžkého, na jednoho člověka až příliš. Nemusíte být na řešení bolestivé minulosti sama. Pokud se zatím ještě držíte a jste čistá, doporučil bych vám, začít docházet na doléčovací centrum, kde vám pomohou vyrovnat se se svou minulostí a zvládat současnost. Doléčovací centrum Sananim v Praze má dokonce i specializovaný program pro matky s dětmi, určený právě pro ženy, které mají za sebou podobnou minulost jako vy. Kontakt na doléčovací centra (následnou péči) můžete nalézt podle místa, které je vám nejblíže:
http://www.drogy-info.cz/index.php/map/
Můžete také zvážit návštěvu specializovaného psychiatra na problematiku závislostí tak zvané AT ambulance, kde by vám mohli v případě potřeby předepsat léky na podporu vaší přetížené psychiky a pomoci zvládnout nadměrné utrpení. Kontakt na AT ambulance naleznete také na výše uvedené webové stránce.
Pokud si nejste jistá, která z možností je pro vás nejlepší a kam se obrátit, opět nás kontaktujte, využijte i skrytou poznámku, která nepodléhá zveřejnění.
Přeji vám hodně síly k boji a spokojený život s vaší rodinou.