Krev..
Calm
Dobré ráno,mám takový problém..Šňupu pervitin,asi už přes 3měsíce (skoro každý den).Před dvouma dněma mi po každým šńupnutí začne téct krev z nosu (z dirky,ve které to mám).Chtěl bych se zeptat,jak je to možný?Nikdy mi krev z nosu netekla.Nemám rád krev a není mi z toho 2x nejlíp,když tu krev polykám..

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. To, co popisujete, je celkem logický důsledek užívání pervitinu nebo jiných drog šňupáním. Při šňupání droga a příměsi v ní obsažené (to, čím je droga zředěná, pokud ji sám nevyrábíte nebo nemáte přímo od výrobce, bude tam jistě nějaká příměs obsažená, při nákupu drogy na ulici se nedá počítat s tím, že kupujete čistou drogu) poškozují nosní sliznici. Protože užíváte pervitin poměrně intenzivně, tak sliznice nemá ani čas se regenerovat a krvácení je zas logickým důsledkem toho poškození. Tomu patrně nezabráníte, pokud budete s takovou intenzitou šňupat dál. Jediné, co by mohlo obtíže aspoň trochu zmínit, je nákup nosních kapek/oleje, který napomůže regeneraci sliznice (koupíte bez receptu v lékárně) - např. Olynth, Pinosol, Physiomer. Jinak jen na závěr bych ráda podotkla, že užívání pervitinu má i řadu mnohem závažnějších rizik, než je poškození nosní sliznice... včetně vzniku závislosti a psychických potíží (psychotické stavy). Víc o pervitinu si také můžete přečíst na našem webu pod rubrikou Stimulační drogy.
Takže zatím hodně štěstí a buďte pokud možno opatrnější.