pamět
BSS02
Chci se zeptat, vzdycky kdyz jedu na nejaky systemy tak tam sem tak hafovysmahlá,zkoulovaná nebo zpapírovaná a do toho vykalim litr vodky, hafo pivek, balonů a špeků.No a ráno si nic nepamatuu, ale ja to v tý hlavě nekde musim mít, ty zážitky a pocity....Jak si na to mam vzpomenout,mam najit nejakyho doktora nebo nevim..já to chci vědet. díííík

Odpověděl: Bára Orlíková
Na vašem místě bych byla možná ráda, že si nic nepamatuju. A obávám se, že s tím, abyste si na zážitky z těhle vražedných výletů vzpomněla, vám asi nikdo moc nepomůže. Zbývá vám asi toto - buď se smíříte s tím, že si po takovýchto kombinacích všech možných drog nic nepamatujete a zvažte, jestli vám to vůbec za to stojí - nebo to tolik nepřehánějte a možná si něco pamatovat budete. Být vámi bych spíš řešila to, proč je pro vás nutný se na každý akci dostat téměř do bezvědomí... Myslím, že dost riskujete, ty kombinace drog jsou nevyzpytatelné a může se vám přihodit ledacos. A to, že si potom nic nepamatujete, může být jeden z těch menších problémů, které vás dostihnou, jestli budete takhle pařit dál :-( Zkuste nad tím popřemýšlet a kdyby vás k tomu ještě něco napadlo, tak se klidně ptejte :-)