Otazka
alesek
Zdravim Vas pane doktore! nedavno sem psal dotaz č.104898ale odpoved sem nenasel...diky za zpetne odpovezeni. Mam jeste jeden: kam zaradit PCP(andelsky prasek)a jake ma ucinky! diky mooc a preji hodne uspechu a krasny den*

Odpověděl: Jakub Minařík
Omlouvám, se, ale dotaz jsem ještě nezodopověděl - chtěl jsem se na ten crack mrknou - neb myslím, že užití p.o. i sniffem je možné a i ten jazyk by mohl dřevěnět - ale protože crack je u nás dost exotický - tak si to potřebujeu ověřit - nerad bych plkal blbosti.
PCP bych řadil mezi halucinogeny - je to veterinární anestetikum s poměrně riskantním efektem. Kazuistiky určitě najdete snadno na netu - asi se s ním nepotkáte - a já doufám taky ne - no, ale pokud byste ho potkal, dejte vědět. Pro mě by to byla informace - pokud by se potvrdila - srovnatelná s informací o tom, že mě budou evakuovat, protože Holešovice budou pod vodou.
P.s. Ten koks bude snad zejtra.