kava-kava-2
apokar
Dobry den preji, Uprimne receno vase odpoved je tak obecna, az je zcela nicnerikajici. A nevim, nakolik lze dnes o nejake droze rikat, ze patri "do jine oblasti sveta". Co mne navic prekvapuje, je vase cestina ("tradyčně", "preparáty byli"...)

Odpověděl: Jakub Minařík
Omlouvám se, pokud má odpověď byla obecná - abych se vyjádřil jasně: I na kava-kava být závislý.
Ohledně té češtiny - můj děd, který byl po léta pan řídící od mého dětství tvrdil, že se mluvnici nikdy nenaučím a že to mám vrozené. A měl pravdu. Mluvnici jsem se nikdy nenaučil i přes to, že jsem šprtal jako magor a přečetl jsem tolik knih, že bych si z nich mohl postavit protiatomovej bunkr. Zaplať bůh - díky literatuře jsem češtinu vždycky ukecal za lidovku (na ZŠ a gymnasiu) a na medicíně z ní zkoušej jen cizince. :-)