Divnej problem po perniku
Dada
Brala sem pernik - asi rok - zhruba 2x tydne. Ted uz ho 2 mesice neberu, psychicky jsem celkem v pohode, ale co me udivuje - pise se, ze po vysazeni perniku clovek pribere a ja pribrala sotva 2 kila! Pritom jim hodne. Potrebuju jeste 8 kilo nabrat, vypadam uz od pohledu jako smazka :( Vzdycky sem byla hubena, ale ne takhle chorobne. Bojim se, ze sem si prenikem nejak vazne narusila metabolismus. Pomuze mi na tu vahu treba hroznovej cukr?

Odpověděl: Jakub Minařík
Já bych na vašem místě metabolismus tolik nedráždil - mohlo by se stát, že se to tloustnutí akceleruje a budete mít opačnej problém. Zkuste to nechat jak to je. Myslím, že se to časem upraví.
Víte oha ta hmotnost souvisí i s jinými věcmi - třeba s hormonální aktivitou - věkem - pohybem - ... :-) Zkuste tomu nechat volný průběh. Spoustě mužů se líbí i hodně hubený ženy (třeba mě .-) - tak na to myslete a udělejte se z toho přednost.