heroin
kocanda
Skoro rok šňupu heroin. Ztoho poslední čtyři měsíce denně vyšňupu gram.Asi před měsícem jsem abstinovala asi týden, ale nevydržela jsem a k heroinu jsem se zase vratila.Teď už je to měsíc, kdy beru denně něco přes gram. Tenhle víkend jsem se rozhodla s tím přestat, ale bojim se, že nebudu moct v pondělí normálně fungovat(chodim do práce). Sehnala jsem si ňáký Rohypnoly na spaní. Myslíte, že mi pomůžou? Co by mi ještě pomohla. Myslim si, že léčení nepotřebuju.Tak špatně snad na tom ještě nejsem.Kocanda Prosím za rychlou odpověď!!

Odpověděl: Martin Hulík
Rohypnol není moc dobrý nápad. Je docela snadné se jím předávkovat a kromě toho je podobně návykový jako heroin. Ideální by bylo nechat si od lékaře předepsat Subutex (může ho předepsat i obvoďák) a detoxikovat se pod jeho dohledem. I tak by to ale chtělo v práci týden dovolené, protože vám asi nebude zrovna nejlíp. Subutex si budete muset platit, ale bude to mnohem levnější než hero. Kdyby vám váš lékař dělal problémy, obraťte se na nejbližší kontaktní centrum, kde by vám mohli někoho doporučit.
No a když by byly vaše pokusy o samoléčbu dál neúspěšné, netrapte se. Dostat se z heroinu bez regulérní léčby ze závislosti je nadlidský výkon. Můžete znovu napsat nebo zavolat a dohodnem se, co dál.
Pokuste se v nejbližší době nebrat žádné léky (kromě předepsaných) a moc nepít alkohol - mohla byste si dost ublížit.
Držím palce.