Otazka
BEDA
Proc dela televize takovy soty kvuli extazi ktera se bere na technoparty.To je jako kdyz bych obchazel hospody a natacel vozraly.Akorat na technoparty je vsechno v pohode.Kolik lidi je zraneno v baru a v hospode a kolik na technoparty?Kdyz beru extazi 1x za mesic az 2 jsem narkoman?Na nove to rekli.

Odpověděl: Hana Stradalová
Zdravím Vás, nedivte se, že televize i jiná média věnují takovou pozornost drogám. Přece jenom se jedná o látky, které jsou, na rozdíl od alkoholu, ilegální. Navíc konání technoparty provází i řada jiných problémů, o kterých média informují. Např. to, že je party konaná nelegálně, poukazuje se na nevyhovující hygienické podmínky, haldy odpadků apod. Přiznejme si také to, že se na takové akce sjíždí i velké množství pravidelných uživatelů drog, kteří nejsou jen pouzí experimentátoři, jako jste Vy. Také se na party objevuje kromě extáze spousta jiných látek s větším rizikem vzniku závislosti. Možná proto ta zpráva na Nově, která se Vás dotkla. A jestli jste narkoman, když užíváte 1-2 extáze měsíčně? Řekla bych, že bychom Vás mohli nazvat spíše experimentátorem. Je potřeba si však uvědomit, že i při pouhém experimentování byste si měl být vědom všech rizik, které užívání extáze obnáší, myslím tím zdravotní rizika, možnost předávkování, o právních otázkách nemluvě. Nehledě na to, že se Vám experiment může snadno vymknout z rukou. Dávejte na sebe pozor. HS