piko
jaja
zamilovala jsem se a můj kluk bral piko. vzala jsem si ho s ním, ale za dva měsíce jsem se s ním rozešla, mám hrozně slabou menstuaci a těhotná nejsem může to být ovlivněno pervitinem? nechci mít s drogama a lidma kolem nich nic společného, lituji své chyby. maminka mi nedokáže odpovědět, ale je ráda že jsem jí to řekla.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den. Je dobře, že s drogami a lidmi kolem nich nechcete už nic mít, a že vám stačila tak krátká zkušenost, abyste na to přišla a měla jste štěstí, že se to obešlo bez větších následků. Co se týká vaší slabé menstruace, jde pravděpodobně spíše o shodu okolností, že se objevila právě po užití pervitinu. Ten sice ovlivňuje u žen průběh nebo výskyt menstruace, je ale málo pravděpodobné, že by se tak stalo po jednorázovém užití. Mohl pouze dočasně rozkolísat hladinu hormonů, to by se ale mělo v blízké době upravit. Pokud nemáte jiné gynekologické problémy, není důvod se nějak znepokojovat, dočasně slabá menstruace rozhodně není důvod k léčbě. Pokud by vás ale situace dál znervózňovala, není problém nechat se podrobněji vyšetřit na gynekologii, abyste se definitivně zbavila pochybností. Držím vám palce, abyste se už znovu s drogami nemusela setkat a pokud byste měla ještě nějaký dotaz nebo nejasnost, můžete kdykoli znovu napsat nebo zavolat do K-centra SANANIM na 83872186.