ephedrin-jak dál_
baronka
jsemlékařkastředního věku a nestíhám... 4- až 5 Modafenůmne mne pomůže na celou ord.dobu.pakužje neberu. ěkdy musímpřidat Kodynal,či Alnagon. Co dál? Jak z toho ven? pokud so nevezmu, nemám jsem unavená, polehávám a max. čtu- soboty a neděle.To si na obvodědovolit nemůžu.Rady typ zvolnit tepmo, apod.jsou mi k ničemu, protože stejněmuusím...Absolvovlala jsem BIG SUR u doc. Skály a asertivitu a psychotherapii na stejné téma,ale s alkoholem, který nepiju již 3 roky. Modafen jsem objevuila náhodou, když jsem se letos snažila přechodit chřipku.

Odpověděl: Jakub Minařík
Ptáte se na celkem vážnou věc. Taky cítím, že jsme možná poslední šance, jak to zastavit, než vám to spadne na hlavu a vy přijdete o spoustu věcí - o pacienty, o licenci - asi i o sebedůvěru - tohle jsou věci, bez kterých se lékaří blbě funguje, možná hlavně ta sebedůvěra je to co jsme si ze školy odnesli a co nám dává sílu dělat když je to třeba rychle a bez pochybností rozhodnutí po kterých druzí mohou přežít a taky zemřít. Tahle sebedůvěra když nám chybí - začínáme dělat chyby, běžná rozhodnutí děláme jen napůl a neběžná zatěžujeme pochybnostmi, které tam nepatří. ...
Taky mám ale dojem, že tohle po internetu poradit neumím. Nabídnu vám proto kontakt na sebe - můžeme se sejít, nebo si zatelefonovat - nezávazně - pokusíme se něco vymyslet. Ono vždycky jde něco vymyslet.
To že náše setkání (dojde -li k němu) zůstane jen mezi námi považujte za samozřejmé.
P.s. Vzhledem k tomu, že si netroufnu na internet pověsit svůj telefon - tak mám 2 varianty - poprosím správce našeho webu a váš mail a pošlu vám na sebe kontakt - pokud jste jej nenechala - pracuju v DS SANANIM. Můžete mi poslat mail na stacionar@sananim.cz a nebo zavolat 0605212175. Pevné linky máme tč. mimo provoz. :-)