heroin a kokain
DH02
Som zavisla od heroinu, takze som si zazila aj par kriziciek - proste mi bolo zle. Minule som si dala, este pred prichodom krizy z nedostatku heroinu, kokain. Bolo to v noci. Nespala som a cakala na krizu od heroinu - neprisla. Je to mozne ? Ak si budem davat teraz kokain, prezijem tak obdobie heroinovej krizy bez neprijemnosti ? Ako je to mozne ? Dik za odpoved.

Odpověděl: Jakub Minařík
Takhle nějak se před mnoha a mnoha lety léčila závislost na morfiu. Až časem někdo přišel na to, že závislost na kokainu je mnohem silnější. Nabídnu vám prognózu. Pokud to takhle vydržíte, tak zjistíte, že kombinace heroinu a kokainu má moc zajímavé účinky. No a pak na tom budete výrazně hůř. Snad to ještě uvažte. Možná - pokud chcete vysadit, zkuste dorazit za někým, kdo vám s tím pomůže. Tím však nemám namysli dealera koksu. Můžete přijít třeba za mnou. :-)