MDMA a Pervitin
Ridbee
Dobrý den.Chtěla bych se zeptat po jakou dobu se dá zjistit v krvi a v moči přítomnost MDMA a pervitinu.Po jaké době od užití už mohou být testy positivní?

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den. Podle informací toxikologického střediska je doba detekovatelnosti MDMA i pervitinu stejná, protože u MDMA se také zjišťuje přítomnost pervitinu. Obojí se testuje z moči. Stopy po látce zůstávají v těle 2-14 dní, individuálně podle ph moči a rychlosti metabolismu. Biologický poločas rozpadu pervitinu v těle je 12 až 24 hodin. Do 24 hodin po jeho užití by se mělo z těla vyloučit 40-50% látky. To znamená, že už po několika hodinách je možné poznat, že jste MDMA nebo pervitin užila.