pro pana doktora Minaříka
Witch
Dobrý den, měl jste pravdu... padá to a občas to fakt nezvládám. Včera jsem měla jediný štěstí, že byly všude zátahy, takže nikdo nikde nebyl.. byla jsem odhodlaná si něco vzít. Nic ale nebylo, tak jsem si koupila vínko a v klidu se doma opila a dnes jsem za to vínko a za ty zátahy ráda.. je to ale těžký to vydržet, když je mám pořád na očích.. bydlím totiž v Žitný, to jest přímo mezi I.P.Pavlova, Václavákem a Karlákem...přímo v centru dění. Co ale nechápu... bála jsem se jaterních testů, po těch blbostech, co jsem zase na svým těle provedla a naprosto jsem z toho zblblá, protože doktorka mi sdělila radostnou zprávu a to, že mi výsledky klesly!!! Ne samozřejmě o moc, jen o nějaký setiny, ale přece! Jak je to možný??? A ještě jedna otázka - i když v nemocnici vědí, že už dva roky nic neberu a jsem po biopsii, to mě budou kontrolovat pořád, jestli něco beru nebo ne?

Odpověděl: Jakub Minařík
No, mohou vá kontrolovat. A s tím poklesem testů - víte - testy mohou klesnou taky proto že už prakticky nemáte játra. To sice není asi váš případ - jen chci dokumentovat - že pokud lékař, který vás vyšetřuje nemá kompletní informace o vašich potížích a vašem životním stylu - případně když tyhle informace záměrně zkreslujete - bude vaše nálezy bludně interpretovat. A vy sama je interpretovat neumíte. Takže - kdyby vyše lékařka věděla i to co jste řekle jen mě - pravděpodobně by měla k vašim nálezům jiný komentář.
P.s. Doufám, že jsem se vás svou odpovědí nějak dotknul - jen jsem chtěl naznačit, že pokud se tomu nepostavíte čelem, spadne vám to na hlavu. A je dobré, abyste to věděla, protože tohle je vaše rozhodnutí. A ještě na okraj. Nejsem si jist, zda si dobře pamatuju váš předchozí dotaz - když příště napíšete jeho číslo - můžu si trochu osvěžit paměť