Pro M. Hulíka
Tereza
MÁM PRVNÍ DOVOLENKU!!!! V léčebně je to fajn, i když těžký, ale od pondělí už budu ve 2. fázi. Doma to taky není zlý, ale vím, že kdybych tu teď zůstala, zase začnu. S tátou vycházím o něco líp, ale rodiče spolu moc ne. S nimi i v léčebně jsem domluvená na rodinné terapii, tak za dva tři týdny. Ale dotaz bych měla - nemohl byste mi napsat něco o buronylu a seroxatu? Základní informace jsem dostala, zajímaly by mě spíš vedlejší účinky a tak. Zatím nashledanou, možná napíšu za 2 týdny, když zase budu mít dovolenku a jestli bude co psát.

Odpověděl: Martin Hulík
Ahoj Terezo, jsem rád, že se ti daří a léčba prospívá. Když si vybavím tvoje předchozí dotazy, vypadá tenhle o moc veseleji :-) Ohledně těch léků: klidně ti můžu najít bližší informace, ale připadalo by mi vhodnější, aby ses na všechno, co tě o nic zajímá, zeptala lékaře, který ti je předepisuje. Kromě suchých fakt, co se píšou na příbalovém letáku, zná taky tvůj zdravotní stav a důvody, proč je předepsal. Takže by ti měl odpovědět lépe než já. Jenom se nebát zeptat :-)
Až budeš mít další propustku, zase se ozvi. Nakonec, možná se uvidíme, když se rozhodneš po léčbě pro doléčování v našem zařízení. Předběžně ti píšu tel. číslo, kdyby ses chtěla informovat: Doléčovací centrum SANANIM, tel. 02/84826844, (po přečíslování 2 8482 6844.
Hodně štěstí ve 2. fázi a těším se na shledání.
Martin