Vyvoz marihuany
jenny28
Jezdim do Polska a chtela bych si s sebou vzit dva gramy skanku, ale na hranicich je vycviceny pes, ktery ocuchava tasky. Chtela bych se zeptat, jestli byste mi mohli poradit jak to zabalit, aby na me neprisli - mam to pro svou potrebu. A jeste, co mi muzou udelat, kdyz to u me najdou - jeste mi nebylo osmnact. Dekuju

Odpověděl: Martin Hulík
Lidé se zdravím rozumem drogy přes hranice nevozí. Vám doporučuji totéž. Jak to "zabalit" nevím a upřímě řečeno, i kdybych věděl, nebudu vám takovou informací napomáhat dostat se do průšvihu. Ať to zabalíte sebelíp, riziko, že to najdou, je vysoké. Možné důsledky: přenocování v cele, pokuta, razítko Nežádoucí v pasu a mnoho dalších, podle zákona a třeba i nálady celníků. Např. představa prohlídky tělesných dutin, jestli nepašujete něco dalšího, není moc lákavá, že? :-)
Pokud vím, marihuana by neměla být tak návyková, aby vás její užívání nutilo dělat takové pitomosti.