pervitin - stiha?
Meme
Brala sem asi rok piko (spis vikedove, rozhodne ne kazdej den), ted uz sem hodne zmirnila. Zacinala sem mit takovy divny stavy - ale moc to nevypada jako typicka stiha, co se vsude popisuje - nepripadalo mi, ze lidi okolo me mi chteji ublizit, naopak, uvedomovala sem si, jak sou vsichni fajn, hodny a v kontrastu k tomu, jaka ja sem hrozna (treba rodice, jak me maj radoi a verej mi a ja smazim a lzu jim) a dostavala sem z toho hrozny depky. mela sem uplne pocit, ze si nezaslouzim zit a taky trochu chut se teda zliákvidovat tema drogama jeste vic (nastesti sem tyhle destruktivni umysly zarazila). bavila sem se o tom s kamosem a ten rikal, ze tyhle stavy sou taky forma stihy, je to pravda?

Odpověděl: Jakub Minařík
No, možná jo, ale ono pro stíhu je důležitý, že ztrácíte úplně orientaci a nedokážete odlišit co je realita a co vaše fantazie. To co popisujete vypadá spíš jako kdyby se prohloubilo depresivní prožívání, které bylo aktuálně přítomné. Ale z toho co píšete se mi nezdá, že by to byl stav psychotické hloubky - a to by správná stíha měla být. Možná, kdyby se tyhle stavy vrátili - zkuste vysadit a jít si postěžovat psychiatrovi. Možná by vhodná antidepresivní medikace pomohla vyřešit některé bubáky v hlavě a ani pervitin by se pak nejevil tak významnej. :-)