léčba
Martina
Dobrý den,
mám 20 syna, uplně stejné problémy jako psala pani Alena - přiznal se že si \"občas\" píchá Pervitin, přestal pracovat, co mohl ,tak prodal,domů chodí jen velmi málo - má tříměsíčního synka, ale ani o něho nejeví zájem.Jsem z Humpolce, prosím o nějaké kontakty na nejbližší ústavní léčbu, nevíme jak máme postupovat, snad se nám podaří ho přesvědčit. Děkujeme za odpověď a pomoc.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
veškeré kontakty na specializovaná zařízení zabývající se problematikou závislostí naleznete na www.drogy-info.cz zadejte mapu pomoci, dle příslušného kraje, okresu, města a formy pomoci vyhledáte Vám nejbíže možné Kontaktní centrum. Doporučila bych nejdříve návštěvu Vaší, kde můžete využít bezplatných a názavazných poradenských skužeb pro rodinné příslušníky a podpobněji se poradit jak vhodně postupovat dále. Léčba závislosti je záležitostí zcela dobrovolnou, takže s nástupem do ni by musel Váš syn souhlasit. Namotivovat nemotivovaného závislého není snadné, proto je vhodné se nejdříve podrobněji poradit osobně, kde máte mnohem více prostoru.
Tak držím palce !
S pozdravem M.K.