rivotril-doživotní absťáky?
pete
Dobrý den pane doktore,
chci Vám poděkovat za odpověď na můj nedávný dotaz ohledně zvládnutí stavů po vysazení rivotrilu. Mám navýšenou medikaci trittica(200mg) a přidaný cipralex - no musím bohužel přiznat, že jsem na tom dost bídně..fyzické úzkostné stavy doprovázené depersonalizací a derealizací-tlaky v hlavě a s tím spojené motání hlavy,píchání po celém těle, zmatenost...na jedné diskuzi jsem si s hrůzou přečetl jeden příspěvek popisující přesně tyto stavy po vysazení rivotr. trvající dva roky po vysazení!!!..musím přiznat, že mne oblil pot..tak se nezlobte, že Vás znovu prosím o Váš odborný názor (je asi dost blbé, že mé užívání trvalo skoro 12 let:-()..díky za Váš názor.

Odpověděl: Jakub Minařík
Omlouvám se, že to tak dlouho trvlo, ale nějak tam ten váš dotaz zůstal viset, ... Stran dlouhodobosti vašich obtíží . no, ono to obvykle dosti dlouho trvá, ale jednak se obtíže postupně oslabují a druhak to zřídka trvá tak dlouho. Rekord mého pacienta je celkem asi 7 měsíců, ale to bylo po 35 letech užívání benzodiazepinů. Jinak je to obvykle svižnější proces. Nicméně, i když to jde dobře, tak to trvá alespoň 1-2 měsíce. Tak se zbvytečně neúzkostňujte, nebo se vám přitíží.