testy
kowy
Děkuji Báře Orlíkové za odpověd a tímto ji chci požádat o vyhledání pomoci.Ano muj problém souvisí s drogami,proto bych se s přítelkyní chtěl nechat otestovat na syfilis a hepatitidu někde v k-centru.Vím,že to dělali na Praze 7,ale jak se to přestěhovalo,tak nevim kam se obrátit.Předem diky.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Omlouvám se za pozdní odpověď. Ptala jsem se kolegů v kontaktním centru SANANIM (tzv. káčko, to je to, co bylo v Holešovicích na Praze 7, nyní přestěhováno, adresu uvádím níže) - testy provádějí,i když po přestěhování nemají pro testování zatím takové zázemí jako v původních prostorách. Doporučovala bych tam předem zavolat nebo napsat mail, nejsem si jistá, zda testování neprovádějí v nějakých určitých dnech/hodinách, testování je anonymní a bezplatné. Tak abyste přesně věděli, kdy přijít. Co se týče ostatních služeb káčka (výměna injekčních stříkaček, poradenství a pod.), je možné přijít kdykoli v otevíracích hodinách bez objednání, taktéž bezplatně a anonymně. Přeji hodně štěstí a chválím, že máte o testování zájem. V káčku Vám poradí i co se týče prevence infekčních chorob, tak se kdyžtak můžete doptat na vše, co by Vás zajímalo.
Kontaktní centrum
o. s. SANANIM
Na Skalce 819/15
150 00 Praha 5
Telefon: +420 283 872 186
Fax: +420 283 872 258
Email: kacko@sananim.cz
www.sananim.cz
Otevírací doba
Pondělí: 13.00 - 20.00
Úterý: 9.00 - 20.00
Středa: 9.00 - 20.00
Čtvrtek: 9.00 - 20.00
Pátek: 9.00 - 20.00
Víkendy a svátky: 13.00 - 20.00