podekovani
maci
Dobry vecer velice vam dekuji za mily dopis.Musim uznat,ze vse co jste mi napsala,je pravda.Dnes se mi podarilo umistit syna do psichiatricke lecebny Petrohrad.Samozrejme to nebude dlouhodobe,s pani doktorkou jsme se domluvili,ze pokud vydrzi ten detox,tak pak by bylo dobre ho umistit co nejrychleji do nejake te dlouhodobe lecebny(komunity)presne tak,jak radite vy.To presne,co rikate on potrebuje.Jestli by bylo mozne mi poslat nejake tipy,kontakty o kterych vite,byla bych Vam velice vdecna.Ted mi nezbyva nic jineho,nez doufat,ze ty prvni kroky zvladne a mezitim se poohlednout po nejake vhodne lecebne pro neho.Velice Vam dekuji za radu a pomoc a snad to zvladneme. Preji krasny vecer a jeste jednou mockrat dekuji Marcela Levinska

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Jsem ráda, že se podařilo syna umístit do léčebny a že tedy opět nějakým způsobem spolupracuje. Co se týče nástupu do komunity, bylo by asi nejlepší se obrátit na kontaktní centrum, kde by Vám poradili, co a jak. Bylo by ovšem také potřeba, aby se na tom podílel i syn. Většinou komunity vyžadují zaslání žádosti o léčbu spolu se životopisem, který musí syn napsat, je potřeba také splnění některých podmínek (např. to, že syn absolvuje v rámci detoxu vyšetření na infekční choroby, že bude mít doklady, případně bude v evidenci úřadu práce nebo mít vyřízené sociální dávky - tyto podmínky je potřeba zjistit předem v jednotlivých TK). Mohla bych Vám doporučit např. TK Karlov o. s. SANANIM, kde se léčí mladiství a mladí klienti do cca 22 let (což by Váš syn splňoval), více info najdete na www.sananim.cz pod příslušnou kolonkou. Nebo pak TK Nová Ves u Liberce (o.s. ADVAITA, více info na http://advaitaliberec.cz/volna-mista/terapeuticka-komunita/), TK Podcestný mlýn o. s. Podané ruce (www.podaneruce.cz), TK Magdaléna u Mníšku pod Brdy (www.magdalena-ops.cz), TK White Light Mukařov (www.wl1.cz), TK Sejřek (http://www.tksejrek.kolping.cz) nebo TK Bílá Voda v Jeseníkách (v rámci PL Bílá Voda, http://www.pl.bila.voda.jesenicko.com).
Budu držet palce a přeji Vám i synovi hodně štěstí. Kdyby bylo potřeba, tak znovu napište, budu se snažit odpovědět v dřívější lhůtě než na Váš předchozí dotaz.