sny?
Jarda
Dobrý den. Tady Jarda dotaz číslo 104514 sem nepsal ale týkal se mě. Chtěl bych tedy uvést, že s tou marihuanou mám docela problém - zažil jsem špatné vnímání reality a zřejmě mi to dost narušilo psychiku, dokonce jsem o tom mluvi s panem Doudou z Drop-in. Teď se cejtim už trochu líp ale byla to opravdu hrůza, ale i teď mám ještě stále problém se sny a realitou, ale jak říkám je to snad lepší. Sem asi velmi citlivej - zažil jsem pár flashbacků je to pro mě problém na týdny. Tak kdyžtak se můžete vyjádřit co si myslíte.

Odpověděl: Jakub Minařík
Myslím, že byste neměl hulit. Nedělá vám to dobře. To ale asi víte sám. Taky si myslím, že by to možná chtělo víc než jednorázový pohovor. Chtělo by to nějaký čásek docházet na něco řekněme jako psychoterapie a pokusit se v tom nějak zorientovat. Pokud budete mít zájem - a podle toho že jste mluvit s Dr. Ivanem Doudou soudím, že jste z Prahy - tak vám nabídnu služby zařízení, ve kterém pracuju. Tu máte kontakt - DS SANANIM, Janovského 26, P 7, 02/20 80 31 30. Můžete se ptát i přímo na mě. Rád vás uvidím. :-)