mdma
tommy
Psal jsem pred chvili.Vlastne je to trochu jinak.Beru E na parties.Ale posledni dobou se mi to stava i doma.Nikam nejdu,sedim u PC a najednou si reknu proc si nedat E,bude "legrace"...prave jako zrovna tedka.Myslim ze je to z nudy(jsem nahodne doma-nemam na vecer nic v planu ( tim myslim treba jenom kino...ne party)) a nemam co delat).Jinak ziju rekl bych opravdu docela aktivnim normalnim zivotem...sportuju...nedavno jsem udelal celkem bez problemu statnice, atd...No rekl bych ze me asi pekne odsoudite a zrejme poslete rovnou do nejaky poradny.Uznavam taky ze pisu dost zmatene.Presto prosim pokud mozno o nejakou praktickou radu.Dekuji Tomas.

Odpověděl: Jakub Minařík
Odsuzovat vás nebudu. Ale vzhledem k tomu co píšete lze usuzovat že máte problém. Neznám vaši karieru užívání, ale moje zkušenost je, že pokud po dlouhé době víkendového usu začne užívání prosakovat do ostatních dní - člověk si dá jen tak a není to přece nic špatného - tak nastává ouplně jiná situace - a často s tím i celkem vážný problém.
Píšete, že jste udělal státnice - doporučuje změnu životního stylu /nástup do práce) spojit se změnou i v oblasti drog. Vysaďte je. Úplně. Včetně alkoholu. Myslím, že by to mohlo jít. Protože pokud to neuděláte, tak se potkáme ve chvíli, kdy se vás budou chystat vyhodit z práce, protože tam nechodíte - zkrátka - nepůjde to spojit s pařbama (nebo s užíváním drog v práci pro vyšší výkon). Ale to bude situace, kdy už půjde o obstojnou závislost. Kdybyste měl problém, tak se klidně ozvěte a nebo se zastavte. Nezávazně. Rád vás uvidím. :-) Kontakt najdete snadno na našich stránkách.