abstinencni priznaky 2
Emily
Mila pani Baro ,
Trvalo mi spojit se z dcerou.
Brala asi 4 roky 5-10 tablet denne oxycodane 30 mg. Je ji 27 let zije na Floride Bocca Raton.
Prasky vystridala za alkohol, coz taky neni reseni. Rika,ze absence je nesnesitelna a ze nechce zit..asi tohle znate.
Budu vdecna za kazdou radu.
Dekuji mnohokrat
Emily

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Jak už jsem psala v předchozí odpovědi, kontaktovala jsem kolegu, který pracoval nějakou dobu v oboru v USA, poslala jsem mu s dovolením několik informací z Vašeho dotazu (typ drogy, věk dcery a místo bydliště v USA), s tím, že již zaslal e-mail kolegům na Floridě, aby mu případně doporučili nějaké vhodné kontakty. Teď tedy čekám na odpověď. Je to trochu komplikované, že... ale snad se nám podaří se dobrat nějakého řešení.
Jen se chci ještě zeptat, zda Vy bydlíte také v USA nebo v ČR? Pokud byste bydleli v ČR a podařilo by se Vám přimět dceru k tomu, aby sem přijela, mohla by absolvovat léčbu zde. Ale neznám přesně Vaši situaci, takže možná je můj nápad nepřípadný.
Napište prosím znovu a já bych Vám pak do odpovědi napsala již konkrétní kontakty, pokud se mi je podaří přes kolegu sehnat. Zatím držím palce.