Extáze
Bury
Mam dotaz ohledně extáze.Včera jsem jí zkusil poprvé(zatím jen půlku)a co to se mnou udělalo je nepopsatelné.Je mi 18 a mam problémy si sehnat holku.Né že bych byl nějak oškliví,ale prostě se stydim.Ale když jsem měl tu extázy,tak jsem byl ůplně otevřený a styd šel stranou.Moc jse mi to líbilo a plánuji to užít znovu.Ale bojim se závislosti a chtěl bych vědět za jak dlouhou dobu může závislost a Extázi vzniknout a její vedlejší ůčinky na organismus a vstah k sexu s touto drogou,prostě dozvědět se toho o ní co nejvíc.

Odpověděl: Pavel Kubů
Podle toho co píšeš soudím, že jsi měl to štěstí a prožil "pohled zevnitř", který je typický pro entaktogeny jako je MDMA. Skutečnost že výsledný stav se Ti moc líbil není zásluha XTC ale toho jaký jsi když odhodíš zbytečný stud. Je dobře, že jsi na poprvé užil pouze polovinu XTC, protože ta je zcela dostačující k dosažení "pohledu zevnitř". Další zvyšování dávky už vede jen k zesílení stimulačního účinku a především k výraznému nárůstu počtu poškozených buněk mozku. Být v 18 letech stydliví při pokusech o navázání kontaktu s opačným pohlavým je zcela přirozené a určitě bych ti nedoporučoval pokusit se ostychu zbavit prostřednictvím XTC. Naopak po té co jsi se ostychu dokázal jednou zbavit víš jaké to je, nemusíš proto znovu podstupovat rizika konzumace XTC. Stačí když si na další party vzpomeneš jaké to bylo a pokusíš se při tanci "propadnout" hudbě. Tvůj mozek už se o zbytek postará sám a ještě lépe než s XTC. Podrobné informace o rizicích syntetických drog najdeš na www.drogmem.cz nebo na www.extc.cz .