Otazka
alena
ahoj ptala jsem se tu pod jinou přezdívkou na to co je bílá smrt,beru ejč jen měsíc a myslím,že to má něco společnýho já fakt nevím myslela sem že mi poradíte,ale jak tak koukám tak asi moc ne sorry,alena 27.

Odpověděl: Hana Stradalová
Zdravím Vás, Aleno. Dívala jsem se do zodpovězených dotazů, a na ten Váš jsem tam nalezla hned 2 odpovědi? ?Bílá smrt? se říká bílému heroinu, který má vysokou kvalitu. Díky tomu je hodně nebezpečný a zvláště začátečník se jím může snadno předávkovat. Takže se raději experimentům s ním raději vyhněte. Může to skončit velice špatně. Stačí? J Píšete, že berete heroin jeden měsíc. Jen doufám, že jste si vědoma všech rizik s tím spojených a máte potřebné informace. Kdykoliv budete potřebovat, obraťte se na nás na tel. : 02/83 87 21 86. Hodně štěstí. HS