Pervitin
Karol
Dobry den, jsem zavisla na p. ktery beru jiz cca.3 roky. Chci se pouze zeptat co vse by jsem mela absolvovat kdyz chci uz zkoncit. je mi jasne ze je to o abstinenci, ale pri mem zamestnani si nemohu dovolit na nekolik dni "umrit" do postele. Proto se ptam zda neni jeste jina moznost. Vim, ze to zni zvlastne, ale slysela jsem neco o hypnoze. Take jsem si vedoma, ze abstinence je o psychice a pevne vuli. Ta mi vsak zcela zrejme chybi mozna by mi stacilo videt lidi kteri jsou na tom stejne, Ja opravdu nevim jen uz mne to nebavi jen "zkouset". {Pouze ne dlouhodobe pokusy}. Tak Vas zadam o radu co tak asi rikate, radite lidem kteri k Vam prijdou, ci zavolaji s tim ze by se chteli zbavit zavislosti. Dekuji Karol

Odpověděl: Jakub Minařík
Pokud někdo dorazí se zákázkou takovou jakou máte vy obyčejně se s ním napřed dohodnu na tom, že začne abstinovat. Úplně - vyjma kávy, čaje a cigaret. Pak se s ním obyčejně dohodnu na že bude na individuelní terapie s tím, že pokud to nebude zvládat není moc jiná cesta než nastoupit nějakou více intensivní formu léčby. Obyčejně mu taky nabídnu, že ho budu namátkově testovat, protože pocit kontroly někdy může pomoci. Taky většinou doporučím, ať si najde lidi, kteří neberou a zkusí se bavit s nima, i když ze začátku ho to asi bavit. To že nemá chodit na návštěvu za svým dealerem a na kávu s lidma se kterým poslední 3 roky pařil mi přijde samozřejmé. Hodně důležitý je program - musí být zaplněný. Nesmějí v něm být hluchá místa - protože co jiného může člověk dělat když se nudí - většina lidí chlastá - někteří místo toho berou drogy.
Osobně soudím, že budete potřebovat někoho ke komu začnete chodit - kdy vám pomůže odabstinovat se, zařídit yvšetření zda nemáte žloutenku nebo HIV, ... Pkud máte zájem, jsme k disposici - stačí zavolat 02/ 20 80 31 30. A - hlavu vzhůru, ono to nějak půjde. :-)