fluoxetin + PMA
james
Docetl jsem se, ze kombinace fluoxetinu a PMA je smrtelna, naopak v kombinaci s MDMA snizuje neurotoxicitu. Zajimalo by me, jak dlouho po skonceni uzivani fluoxetinu je bezpecne pozit PMA, aby latky spolu nereagovaly, resp. za kolik dni se fluoxetin z tela dostane. Dekuji za odpoved.

Odpověděl: Jakub Minařík
V psychiatrii se za bezpečný interval mezi užitím fluoxetinu a antidepresiv jiné skupiny myslím 5 týdnů. Je to proto, že fluoxetin má velmi dlouhý vylučovací poločas.
Proč chcete probůh brát PMA? Sám jsem ji sice nezkoušel, ale o tom co vím to nějak zvlášť příjemná intoxikace není. A to i když pominu riziko, které se s užitím PMA pojí. Na jedné straně rozumím touze experimentovat a nechci se vás dotknout - ale já mám trochu dojem, že lidi berou drogy obyčejně proto, že jim způsobují příjemné stavy. Pokud se po užití nějaké látky příjemný stav primárně nedostaví - tak mi to přijde trochu jako když šlápnu na hrábě. To co pak následuje je rozhodně zajímavé - ale že by to bylo příjemné? Rozhodně to ale není tak riskantní.
P.s. Pokud jste se rozhodl páchat drogové experimenty za poznáním oučinku - tak nekombinujte a pokud fluoxetin máte na Rp. - tak předpokládám, že to mělo dosti dobrý důvod. V tom pádě jsou drogy ze skupinu budivých aminů kontraindikované. Opatrujte se a dejte si majzla. Vyplatí se. Hrábě mohou být schované kdekoli v trávě. A pokud jste na ně někdy šlápl (já jo), tak víte jaká je to pecka. :-)