Trochu hloupej dotaz, ale zajímalo by mě to...
Artan
Teoreticky: kdyby mě někdo ukradl např. 100 pilulí, tak mám smůlu a asi to nemůžu jít nikde ohlásit, co? :) A naopak, je trestný ukrást někomu nelegální drogy?

Odpověděl: Jakub Minařík
Ohlásit to můžete, zavřou vás ale taky -držel jste drogy v množství větším, než malém a ví bůh k čemu. Mohl byste se k tomu ještě přiznat, že jste je chtěl prodat v sobotu na párty, nebo lépe ve škole nezletilým. To by vás ale spíš zavezli do blázince. :-)
A krást je trestný, i když kradete něco nelegálního. A navíc - pokud by vám prokázali, že jste věděl, co kradete - tak by vám myslím spočetli ještě i ty drogy. :-)
Dobrý, ne?