pomoc
jana
Jak mám pomoc 30ti letému synovi,který bere drogy už asi 12 let
Teď tvrdí.že už to má pod kontrolou, chodil na detox a asi 2x byl na ambulanci ato vše ambulantně.Teďprodává byt,který jsme mu daly v Praze achce se přestěhovat k nám do Říčan.Naposled začal povídat,že pojede do Anglie učit se angličtinu.Já už mu nevěřím,ale nevím co sním.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
chápu, jste ve velmi složité situaci. Uvedla jste, že je pro Vás dostupná Praha, proto bych Vám v tuto chvíli doporučila navštívit poradnu, která se specializuje právě na rodin.příslušníky uživatelů nelegálních drog. Měla byste zde více prostoru Vaši současnou situaci probrat, poradit se osobně a více konkrétněji, jak vhodně a účinně pokračovat v komunikaci se synem, jaká mu nastavit pravidla a jak jej třeba i lépe motivovat k nějaké pozitivní změně.
Veškeré služby jsou bezplatné a lzej ich vužít i anonymně. Nebojte se a zkuste to.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s. SANANIM
Školská 30
Praha 1
tel : 284 824 527
mob : 739-268 527
e-mail : ctrnacta@sananim.cz
web : www.sananim.cz ( zadat Poradna pro rodiče PPR )
kontaktní osoba : Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
provozní doba : PO až PÁ 9.00 - 19-00
Tato poradna se nachází v kavárně Cafe Therapy, v její zadní části. Je zapotřebí se předem telefonicky na první konzultaci objednat.
Přeji Vám hodně sil !
Mějte se pěkně.
S pozdravem M.K.