for J.Minařík
Danča
doufám že na JIP neskončím,ale stejně - drogy mě lákají. Ne že bych musela vyskoušet všechno,to určitě ne... kamarádka chce jít do tripa, ale upřímně - toho se celkem bojím, protože su tak trochu nevyrovnanej člověk a kdoví co to se mnou může udělat... celkem dost semo tom četla, ale jak bych zvládla takovýho badtripa, tak to teda netuším. Fakt sem četa hodně, ale pořád mám pocit že o tom nevím nic. Teda, ale víte co by mě zajímalo?.. jaký máte vy skušenosti s drogama?? ....ehm...jestli se teda můžu zeptat

Odpověděl: Jakub Minařík
Jsou věci, ke kterým se většinou nevyjadřuju a rozhodně ne takhle veřejně. Vnímám to jako otázku mého soukromí a to si trošku potřebuju chránit. Takže bohužel.
Jen snad - když vás lákají drogy - máte 2 volby -brát je a nebo se o ně zajímat hlouběji a skončit pak jako někdo, kdo pracuje s lidna kteří berou, nebo se třeba zabývá toxikologií. A myslím, že není pravda co si myslí spousta lidí co berou - k tomu, abych věděl o čem drogy jsou je nemusím brát. Když s někým pracujete a vnímáte ho - tak cítíte i to co prožívá a možná i líp, než když berete. Protože mozek vám funguje tak jak má, cítíte emoce, nemáte problém přiznat si že se necítíte dobře, ..
Já jsem volil tu druhou cestu a myslím, že je lepší. Dalo to ale spoustu práce - vystudoval jsem kvůli tomu medicínu, prošel psychoterapeutickým výcvikem, viděl jsem a bavil se se spoustou lidí, kteří berou. A myslím, že toho vím o drogách víc, než kdybych bral.
A jestli jste tak trochu nevyrovnaná - tak bych doporučil se napřed vyrovnat a až potom experimentovat. Fakt se vám jinak může stát, že budete pak rovnat daleko větší hromadu. :-)