realita
xxxxxxxxxx
skoro rok abstinuju z heroinu, předtím než jsem přešla trvale na herak jsem jela 3 roky nitrožilně perník, teď jenom hulim, kalim atd. no prostě změnila jsem po návratu z poslední léčby radikálně okruh známejch, můj problém je v tom že opět poslední dobou špatně rozlišuju sny od reality no začíná mi to všechno splívat dohromady špatně se orientuju v čase nějak mi něco uniká mám prostě pocit že žiju někde jinde než nohama na zemi co to je???

Odpověděl: Dana Pěčová
Píšete, že rok abstinujete od H, ale jinak neabstinujete. Myslím, že hulení a kalení je nejspíš příčinou toho, že jste se dostala do prostoru, kde jste. Je prima, že se vám podařilo změnit okruh známých, to je hodně těžké, ale možná se pokuste pozměnit ještě trochu životní styl. Víte, můžete se prohulit a prokalit do slušné psychozy, což je velmi nepříjemné:-(( Nebo se vám mohou vrátit stavy podobné z doby braní pervitinu:-((Pokuste se nějakou dobu zcela abstinovat, realita by se měla stát realitou a sny snama, nohy by se měly dostat zpět na zem. Pokud by jste chtěla, mohly bychom o tom více pohovořit na tel. 02/20 80 31 30:-))