Flashback ?!
Nila
Dobrý den, vícedenních jízd jsem zažila už spoustu a vždycky to probíhalo stejně : po několika dnech jsem spala spoustu hodin v kuse (i 22), probudila se dost mimo ale během pár hodin bylo vše ok. Teď jsem jela 4 dny, pak jsem byla dost unavená i bez dojezdu tak, že půjdu spát. Poslední čáru jsem měla ve 2 ráno a šla jsem spát v 10 dopoledne, ale nešlo to až do 3 odpoledne kdy na mě teprve dolehl dojezd, ale probudila jsem se po 3 hodinách na příšerným dojezdu, ale už jsem neusla a po hodině ze vteřiny na vteřinu, jak kdybych si dala čáru, dojezd pryč a já ační. To trvalo do 4 ráno, pak jsem násilím usla, ale zas se probudila kolem 8 ráno na dojezdu a během půl hodiny byl pryč a já celej den čilá, už je další noc a ja absolutně nemůžu usnout. Vždycky jsem byla po jízdách vyčerpaná, naspala v kuse minimálně 15 hodin a probudila se furt zničená. Žádný Flashback jsem nikdy neměla a popravdě jsem si myslela, že ten je možný jen u LSD apod., rozhodně ne u perníku Tohle se mi stalo poprvé a ani jsem nikdy o něčem podobném neslyšela. Všichni co byli se mnou normálně 4. den odpadli a spali spoustu hodin. Začínám mít obavy co se děje. Moc Vám děkuji za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
zase až tak neobvyklé to není. Pervitin je látkou, která s organismem a především psychikou udělá své. Pokud jste doposud nějaké závažné potíže nezaznamenala, není nikde psáno, že nepříjdou. Pokud se Vám do teď po několika denních ,,jízdách" podařilo usnout, vyspat se a zase nějak fungovat, asi Vám to nijak nevadilo, což je pochopitelné. S konzumací pervitinu také úzce souvisí plno nepříjemných pocitů, absolutní rozhození metabolismu, nástup toxických psychóz...na drogách není jen ,,fajn", drogy mají také svou odvrácenou tvář a pervitin patří mezi velmi zákeřné drogy, právě po psychické stránce. Obávám se, že jste ještě nepocítila vše co Vám pervitin může ukázat. A je pouze jen a jen na Vás, zda mu to dovolíte, či tomu dáte jiný směr. To, že by bylo zcela nejrozumější ho nebrat vůbec, zřejmě slyšet nechcete, ale věřte, nic dobrého Vás v jeho společnosti nečeká.
Pokud byste někdy měla pocit, že byste si ráda o Vašem braní s někým popovídala osobně, můžeme Vám poskytnout kontakt na vhodné zařízení. Samozřejmě se na nás můžete obrátit kdykoliv, i když zůstanete u drog. Buďte opatrná.
Mějte se hezky.
S pozdravem M.K.