Testy na drogy
Vlaďka
Omylem jsem si zakoupila testy na amfetaminy v domění, že reagují i na pervitin. Posléze jsem se dozvěděla, že to tak není a tak vlastně nevím na co je mám použít. Můžete mi říci na jakou drogu vlastně zareagují ? Děkuji

Odpověděl: Martin Konečný
Testy budou reagovat na drogu, na kterou jste je zakoupila - na amfetamin; výrobní názvy jsou Psychoton, Benzedrin, Fenamin aj. - dnes už se upustilo od jejich výroby pro jeho riziko vzniku závislosti; jinak slangově zvaný speed aj. Tato droga není zas tak běžně dostupná nebo užívaná. Pervitin je název pro metamfetamin - pořiďte si tedy testy na metamfetamin. V případě, že si nejste jistá, kterou látku přesně byste chtěla testovat, můžete odebrat dotyčnému moč a odnést ji do toxikologické laboratoře, kde vám ji otestují na všechny látky - Toxikologická laboratoř, Na Bojišti 3, Praha 2.