Subutex
Januška
Dobrý den,již pátým rokem užívám Subutex do žíli.Chodím sice k lékaři který mi ho předepisuje ale samozřejmě neví že ho užívám i.v.Slyšela jsem o formě subutexu k injekčnímu podání.Ráda bych si in přestala píchat a toto by mnohé vyřešilo.Zkoušela jsem ho i vysadit ale vydržím jen 1 den ty úmorné bolesti nevydržím.Nejde to.Poradíte mi něco?Ráda bych odpověď od p.Minaříka dle odpovědí mi přijde že má největší zkušenosti s touto problematikou ale pokud nebude čas tak na tom netrvám :-)

Odpověděl: Jakub Minařík
Subutex k injekčnímu podání není a myslím, že ani nebude, rozhodně ne jen tak. Existuje subutex, který se nedá píchat (resp. edá se injekčně aplikovat, pokud máte závislost na opioidech), obsahuje antidotum, které se vstřebává jen pi injekční aplikaci a ne při cucání. Jmenuje se sub oxone, ale to možná víte. Možná je ale celkem zajímavá informace - že jednak vyjde levněji (8mg stojí 891,-), má perspektivu hrazení ze zdravotního pojištění a hlavně - moje zkušenost je, že ti co úřešli na suboxone jsou na tom signifikantně lépe. Zvažte to. :-)