HIV
wesli
Dobry den, chci se zeptat. Aplikoval jsem si drogu cizy inzulinkou ale pred aplikaci jsem ji vyplachoval vodou a zahrival hrot. Myslite ze je to bezpecne, ze se virus znici. Dekuji

Odpověděl: Jakub Minařík
No, určitě je to bezepečnější, něž kdybyste neudělal nic, ale spolehlivé to není. Navíc-kromě HIV si můžete opatřit i jiné choroby. Třeba žloutenku. A ona taková žloutenka typu B, nebo C může člověka zabít stejně dobře, jako HIV. Inkubace je 6 měsíců a skoro bych vám doporučil se nechat vyšetřit. A to i tehdy, když nebudete mít obtíže. Žloutenka, ale nakonec i HIV může probíhat bez symptomů a prvním příznakem může být až vážné poškození jater, nebo selhání imunitní odpovědi u HIV.