pervitin
sunnik
dobry den, mam jeden pro me docela dulezity dotaz, jsem docela castym a pravidelnym kurakem marihuany a nemam se sebou ani s travou zadny problem, ale vcera mi nabidli mi dobri pratele jestli si nechci dat trochu pecka, proste to ochutnat, oni nejsou zavisly na pervitinu, jen obcas experimentujou, rada bych to taky zkusila, ale nejsem si jista zda me to neohrozi nejak. No proste jestli mi nehrozi zavislost a nebude mi po tom blbe. Vim ze by mi nechteli udelat nic spatnyho,ale nejsem si tak moc jista. Takze otazka je zda obcasne a nebo jedno snupnuti je pro cloveka nebezpecne. Je mi jasne ze vsechno zalezi na me, ale ted se to ve mne bije. Na jednu stranku mam chut vyzkouset neco noveho a na druho stranu mam strach o sebe.

Odpověděl: Jakub Minařík
Jednorázové užití pervitinu nemusí být problém. Na druhé straně - dost hulíte a to mimo jiné znamená, že jste i dalšími návykovými látkami víc ohrožená. Mohlo by se docela dobře stát, že přesedláte. Tak bych snad doporučil ten pervitin vynechat. Myslím, že tak lecčemus předejdete. :-)
Vzhledem k tomu, že se vám tenhle dotaz podařilo položiz 2x, nebo ho 2x nacpal do systému náš server tak mám možnost něco doplnit. Víte, napadlo mě, že možná silnější než rada, co byste měla udělat vy, by mohlo být, co bych na vašem místě udělal já.
Víte, asi bych taky váhal, ono pokušení je pokušení a chuť vyzkoušet nevyzkoušené je velká. Možná mnohem větší a dráždivější než experiment sám. Myslím, že by mě to moc lákalo. Ale asi bych si na konec nedal. Možná ani ne tolik kvůli riziku, i když to by v rozhodování asi hrálo roli. Spíš kvůli tomu, že by mě to vzrušení smísené se strachem varovalo. Myslím, že bych to nakonec identifikoval jako moc riskantní a moc laciné s nejistou vyhlídkou nějakého pozitivního, smysluplného zisku. A tahle varianta mi přijde na prd. Dáma promine. :-)
P.s. Jen k vašemu rozhodování - vzpomeňte na to, že jsou věci, které něco napořád změní a taky rozhodnutí, která nejdou vzít zpět. Hodně štěstí. :-)