Otazka
Jak vysoké je obecně procento lidí, kteří se natrvalo dostanou ze závislosti na tvrdých drogách? A po jak dlouhé době většinou k ukončení braní dochází? Vím, že je to individuální, ale existuje nějaká statistika v tomto smyslu?

Odpověděl: Jakub Minařík
Lidí, kteří přestanou brát je určitě většina. Spousta z nich přestává brát sama od sebe, docela hodně jich zvládne léčbu a jen málo jich v tom zůstane na trvalo.
Přestává brát člověk většinou tehdy, když ho braní obtěžuje. To mnůže být po různě dlouhé době. Docela ale platí, že na začátku braní obtěžuje docela málo a tak to s tou motivací nebývá valné, po mnoha letech braní zas to obtěžuje hodně, ale většina lidí je tak zřízená, že prostě přestat neumí. Takže někde mezi. :-)