N2O
Jane
Dobrý den, slyšel jsem, že N2O působí na základě snížení přístupu vzduchu do mozku, ne to co jste odpovídali na minulý dotaz ohledně plynu.... díky, mějte se . Mary Jane

Odpověděl: Jakub Minařík
Takhle N2O rozhodně nepůsobí. V medicíně se používaj různý ďábloviny, ale něco, co by snižovalo omezovalo přístup kyslíku do mozku - v žádném případě NE. A nic na tom nemění ani fakt, že se anesteziologům říkává dusiči - ve skutečnosti nikoho nedusí.
S tím sníženým obsahem kyslíku - jedině když N2O někdo použije vysloveně blbě. Když ho má velkou bombu, vezmě si masku a inhaluje čistý plyn, nebo totéž s igelitovým sáčkem. Pak se ale s největší pravděpodobností docela normálně udusí.